12 ianuarie 2009

SONI a ajuns si in America!


...dar tu ai citit-o pe SONI? daca nu ai apucat inca, sau daca nu ai auzit de ea, inca mai ai timp (hopefully) sa o citesti. sincer, am adaugat-o alaturi de cele mai faine carti pe care le-am citit vreodata. am aflat de Soni nu cu mult timp in urma. nu imi aduc aminte cine mi-a zis de ea, dar ii multumesc. descrierea pe care am gasit-o mai atras imediat "ma cheama sonia. am 26 de ani, cancer la stomac si inca sase luni de trait". am rugat-o pe mama sa o cumpere si sa mi-o trimita urgent. atunci nu aflasem ca poti sa o comanzi si daca esti in strainatate.


pachetul a ajuns si cartea a ramas uitata in cutie vreo doua zile. cand am dat peste ea, mi-am zis ca o sa citesc asa cateva pagini si dupa o sa ma intorc la teme. da de unde. crezi ca am putut sa las cartea din mana? nici gand. atat de interesanta, si de captivanta, incat nu am facut nimic altceva pana cand nu am terminat-o.


abia dupa aceea m-am uitat pe site-ul cartii si am vazut cat de tare a fost mediatizata si cat de apreciata e, nu aveam de unde sa stiu ca nu citesc niciodata stirile de acasa. ideea de cancer, de o scurta perioada de timp m-au captivat extrem, si de aceea e una din putinele carti pe care chiar le recomand cuiva dornic de citit o carte buna intr-o dupa-amiaza inzapezita.

2 comentarii:

Linn spunea...

ah si eu vreau sa o citesc. suna foarte bine:D

Anonim spunea...

he he, mie mi-a adus-o mosul :D...dar e sesiune :((:(( : -<