18 mai 2009



zilele au trecut si cand m-am uitat pe geam, am vazut vara. totul e verde si inflorit si aerul miroase a vacanta. da, o vacanta mult mult mult prea asteptata atat de mine cat si de voi. pe cet sunt de bucuroasa de venirea verii pe atat sunt de socata de trecerea timpului. parca nici nu a fost iarna. parca ieri era vara. ma simt de parca cineva m-a pus pe fast forward si acum mi-a dat pauza ca sa nu fiu prea socata. maine se termina scoala. azi avem examenele finale si maine e check-out. mi se pare incredibil ca ma intorc. am emotii. nu prea stiu de ce pentru ca nu as avea motive. mi-e frica sa ma intorc. mi-e frica dar in acelasi timp sunt foarte entuziasmata sa va vad pe toti. sa pot sa vorbesc cu voi face-to-face, fara sa folosim mess-ul, skype-ul sau web-urile imaginandu-ne ca suntem in aceasi camera.


da, timpul a trecut repede dar cu folos. cel putin pentru unii din noi, de sperat ca pentru majoritatea.


pregatiti-va bannerele si buna dispozitie si mai ales cheful de distractie, ca peste 15 zile sunt acasa!

2 comentarii:

Matthers spunea...

PAARTYYY...
i'll be waiting.

Annie spunea...

i knoww!!!!