18 aprilie 2009

Paste Fericit



mi-am adus aminte de anul trecut de Pasti. ai mei erau pleacati la Bran si eu am fost "adoptata" Bianca si parintii ei. inainte de Inviere am frecat-o degeaba in oras cu bianca si seara urma sa ne intalnim la biserica la care merge ea de obicei cu familia.

se facuse vreo 11 jumate si eu inca nu pleacasem de acasa, ma dureau rinichii si bineinteles ca nu erau taxiuri. am intarziat vreo jumatate de ora si in sfarsit am ajuns acolo. a inceput slujba si ne-am dus sa stam pe marginea unui mormant ca abia puteam sa stau in picioare. familia ei se dusese in fata si noi ne apucaseram sa povestim. nu tin minte exact cat timp trecuse dar la un moment dat ai ei au zis ca se duc acasa sa manance si noi am insistat ca mai ramanem prinse in povesti. si timpul a trecut fara sa ne dam seama, noi tot asteptand sa vina partea din slujba in care preotul zice "Hristos a Inviat". se facuse in jur de 1 si ceva si noi tot asteptam. ne-am ridicat si am zis ca sa mergem spre Biserica si cand am ajuns acolo....surpriza....slujba se terminase si noi ramaseseram singure acolo de aproape ca erau sa ne incuie in curtea Bisericii. si asta e doar una din peripetiile penale prin care am trecut impreuna.

anyway....vroiam sa va urez Paste Fericit! sa va ganditi la mine diseara cand mergeti la Biserica, sa ciocniti un ou si pentru mine, si sa mancati bunatati si pentru mine.

in schimb, eu o sa ma duc la prom si o sa ma distrez pentru voi

v-am pupat,
annie

3 comentarii:

hazzard spunea...

hristos a inviat honey! paste fericit :*
si lasa ca urmatoru va fi acasa , cu cei dragi >:D<

Anonim spunea...

Paste fericit si Hristos a inviat !

Annie spunea...

@hazzard- da, la anu acasa cu familia, cant wait <3

@moflea Adevarat a Inviat!