23 decembrie 2008

do I?!



something old, something new, something borrowed, something blue.....

si...timpul a trecut si sambata am implinit 4 luni de cand sunt aici. intamplarea a facut ca sambata sa merg la o nunta. a fost foarte interesant sa traiesc tot ce pana acum vedeam la televizor, din pacate au exclus partea cu "daca cineva se opune" era partea mea preferata....dar...am aflat dupa ca au avut motive seriose.

petrecerea in sine nu cred ca se poate numi petrecere avand in vedere ca abia daca s-a dansat, si...totul s-a terminat pe la 10 pentru ca toti erau obositi. ca sa nu plec fara un cadou de la acest eveniment, am prins buchetul miresei, ceea ce dupa traditiile lor, inseamna ca o sa ma marit curand ...deci da...prin acest post vreau sa va invit la nunta mea...care va avea loc...inca nu am stabilit data...si....va fi cu...hhhmmmm...inca nu am stabilit nici aia, stiu doar ca am stabilit de cine va fi rochia (biank bineinteles)...

deci...sa nu uitati sa confirmati prezenta la nunta, stiti bine ca mergem dupa ideea cu cat mai multi cu atat mai bine, si va promit o petrecere care o sa tina cu siguranta mai mult de ora 10.

lots of love,
annie

5 comentarii:

Anonim spunea...

ok, ok si unde se tine petrecerea?? in heaven, nu? =))

Linn spunea...

a fost foarte linistitor8->
acum mai mult ca niciodata ma pregatesc de sarbatori, si e chiar fun. sarbatori fericite si tie>:D<

Anonim spunea...

cu bautura am rezolvat, dar totusi...ce mancam?:D

Anonim spunea...

ma disperi ... ba te adaug in feedreader. ba te scot. x(

Anonim spunea...

noh, vad ca muzica ai, invitati ai, mancare si locatie ai...un singur lucru lipseste...
(Matthers is kneeling...
he take a small black box from his pocket...
he opens'it and there....
there's the most beautifull ring you ever saw...)

Annie, vrei sa fii sotia mea?

(please say "YeS" , nu ma tine in genunchi, ca sunt batran si ma dor salele)