29 decembrie 2008

Happy B-day!



iti multumesc ca ai ras alaturi de mine, ca ai fost acolo cand am plans, cand am trantit si cand am urlat. ca nu m-ai criticat niciodata, ca m-ai sprijinit si ca ai fost mereu acolo pentru mine! pentru toate micile certuri din ore, pentru micile batai, si pentru momentele in care vorbeam singura pentru ca tu nu ma auzeai ( >:P ), pentru ca am dansat, ca am cantat, si ca am petrecut impreuna (si cu lavi...da...si cu multi altii), si mai ales pentru toate party-urile ce vor urma!!! - asta e toastul pe care l-as fi facut diseara, daca as fi fost acolo-


this is for one of my best friends, F-wav-IU, pentru ziua ta, pentru ca imi pare rau ca nu sunt cu voi acum, pentru ca ma gandesc la tine!

La multi ani! sa ti se implineasca toate dorintele, si sa fii si mai rabdator ca imediat ma intorc ( >:) ) sa ai petrecerea
spr pe care o meriti, si abia astept sa vorbim!!!!

Love you a lot, forever yours - annie-bunny :X

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oh..that is sooo sweet :X:X:X:X:X
luv you 2 annie bunnie >:D< :*:*:*:*
Si ms muult :*:*:* >:D< :X:X:X