30 decembrie 2008

Yes!







astazi am avut parte de una din cele mai mari surprize...uimitor...am fost ceruta in casatorie


noh, vad ca muzica ai, invitati ai, mancare si locatie ai...un singur lucru lipseste...
(Matthers is kneeling...
he take a small black box from his pocket...
he opens'it and there....
there's the most beautifull ring you ever saw...)

Annie, vrei sa fii sotia mea?

(please say "YeS" , nu ma tine in genunchi, ca sunt batran si ma dor salele)


prin acest post vreau sa iti zic ca I do!!!!! scuze de intarziere, nu vrem sa am un sot care abia se misca :)), trebuie sa fii in forma sa pot sa te car cu mine prin magazine, nu?

si nu numai asta, vrem sa va invitam pe toti, la nunta, acum ca am stabilit cu cine, unde, cum si cand, va asteptam!



Matthers & Annie

-a wedding in heaven-


P.S. avem nevoie de nasi ;;) voluntari?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu ca vroiai sa te cer in noaptea de revelion, dar nu am putut astepta.
deci nunta e pe 3 iunie.
Invitatiile le trimitem imediat, si ne apucam de cumparaturi.
Rochia de mireasa...hmm..ma gandeam la ceva sexy-oldschool-semitransparent.
In cazul in care nu stiti unde sa trimiteti cadourile...va spunem noi imediat adresa...
rugam nasii sa ofere cadou o vila cu piscina si jacuzii, sauna, teren de tenis....6 dormitoare...3 pentru cei 3 dracusori pe care ii vom face, unul pentru oaspeti, si 2 poentru noi (in caz ca ne certam vreodata)...
nu trebuie sa aiba bucatarie neaparat, nu cred ca o sa petreaca mult timp acolo annie..un dormitor maaaaaaaaare si kinki sa aiba...ala va fi atractia.
Neaparat o masina sport...si..
draga mea, tu ce mai vrei?
>:D<

Annie spunea...

tu nu anunti nunta nicaieri? :(

deyu spunea...

Probabil nu iti vei aminti sa ma chemi. Nu-i nimic. Vin neinvitata :D Nu cred ca m-ai da afara...sau?:P

Shallow® spunea...

Eu o să vin doar pentru a vă cânta...
Epilog

Cupy spunea...

Felicitari :)) casa de piatra :D