19 octombrie 2008

Aren't the small things the ones who make our life so special?




am visat aseara ca scriam postul asta. nu stiu cum si de ce, m-am trezit scriind titlul pe o foaie pe care am uitat-o pe noptiera si am gasit-o cand am ajuns acasa.

nu sunt miciile amintiri si atentii cele de care ne aducem cel mai cu placere aminte? nu sunt miciile detalii cele mai apreciate mereu? nu sunt cele mai mici chestii care ne leaga cele mai importante pentru ca totusi ne leaga? ca de exemplu seara aia de vara din paris pe pont neuf? sau...serile de pe livada si gandurile ca vom fi despartite? sau zilele din fifi in care ne scriam promisiuni? sau ultimele momente cu voi si o sticla de vin rosu la mine acasa?

da. ele imi fac viata mai frumoasa. si nu numai mie, ci ne-o fac noua, pentru ca detaliile astea ne-au ramas in amintire, ne-au marcat si traim si luptam ca sa fim din nou impreuna sa reluam ceea ce am lasat in urma acum aproape doua luni.

da. acest post este modul meu de a va spune cat de dor imi e de voi, si cat de mult imi lipsiti, si cat de mult va iubesc. da, pe voi cei care sunteti acum acasa in fata calculatorului si cititi acest post, si va aduceti si voi aminte micile chestii si detalii care ne leaga.

you know you will always have a speshal place in my <3>

with lots of love, and looking forward to new memories,
forever yours,
anita

5 comentarii:

Linn spunea...

micile lucruri precum acea bratara de la el pe care inca o mai port sau biletele de tren cum mergeam impreuna cu o prietena la partyuri in cluj. sau o curea primita de la o veche prietena...sau bratara de la peninsula. raman amintirile:)

Anonim spunea...

Cu engleza vad ca esti la pamant.
"Aren't the small things the ones who make our life so special?" Cata viata au lucrurile acestea in ele....

Anonim spunea...

Ca sa nu mai zic de "But she's touching he's chest now,"

Anonim spunea...

daca esti frustrata, mergi la psiholog; nu e nevoie sa postezi comentarii aici!

Annie spunea...

mersi ca iti dedici sambata seara sa imi corectezi greselile -thx :*