15 iunie 2008

Life is all about taking risks


Am citit aseara un post de pe un blog pe care eu il citesc regulat. tipa care il scrie are un stil super fain. in fine...ideea e ca ultimul ei post m-a pus pe ganduri. scria pentru fetele tinere, indragostite si nelinistite ceva de genu ca atunci cand un tip de place oricat de timid sau retras sau orice ar fii te va cauta, si ca tu ca fata nu ar trebui sa devi insistenta si sa nu pari disperata, iar la sfarsitul postului se adresa baietilor care citeau si le zicea ca daca o fata ii place nu va ezita sa ii caute.
aici apare contradictia. unul asteapta semn de la celalalt si viceversa. si atunci? ce se intampla? ne inscriem intr-un lung sir de asteptari ca poate astazi e ziua in care in sfarsit ma va suna? ce-ar mai fii viata fara sa ne asumam riscuri? ce ar fi fara acel ceva?
Putem fi chiar noi unul din cazurile in care asteptam ceva de la cineva care la randul lui asteapta ceva de la noi.
Life is all about taking risks. Sa faci ceea ce vrei, atunci cand vrei, si cu cine vrei. De ce trebuie sa ne intereseze atat de mult de cred altii despre noi? De ce am ezita sa facem ceva ca sa nu ii dezamagim pe altii? De ce acesti altii ne controleaza noua viata? Viata e numai a noastra si putin ar trebui sa ne pese de altii, de parerile lor si cu atat mai putin de atitudinile lor. Cei care tin cu adevarat la noi, ne accepta asa cum suntem si nu vor incerca sa ne schimbe niciodata

Un comentariu:

WhoCares spunea...

atingi multe din intrebarile pe care mi le pun si eu si la care..greu gasesc raspunsuri...ma bucur ca exista acolo undeva , cineva care gandeste la fel ca mine :D

good job.:D<