28 iulie 2008


de multe ori simt nevoia sa exprim ceea ce simt ...dar pur si simplu nu gasesc cuvintele. de foarte multe ori se intampla sa ramana niste lucruri nespuse sau nediscutate pentru ca nu am stiut calea pe care sa le zicem. de data asta nu am mai stat sa caut cuvintele potrivite, sau imaginile potrivite pentru a descrie sau pentru a exprima ceva. am sa scriu direct un citat.

"aceeasi voce. o secunda, mi-am spus ca poate ma iubeste, ca nu vroia sa imi spuna. asta facea inima sa-mi bata cu putere in piept. apoi mi-am amintit ca erau doar cuvinte, ca ma iubea mult si ca asta era de ajuns"
Francoise Sagan - Dulcea plictiseala

de cele mai multe ori gesturile tin locul a ceea ce suntem incapabili sa zicem. dar...daca gesturile se interpreteaza prost? daca defapt nu o iubea? nu va putea fi niciodata cu adevarat convinsa...

Niciun comentariu: