21 august 2008

america

de astazi incepe un nou capitol din viata mea. un nou inceput. o transformare. atata timp am scazut si am taiat lunile, saptamanile si zilele de pe calendar, acum chiar se intampla. sunt in avion...la business class :)) dupa mine e o prostie. sunt inconjurata de 3 copii de vreo 6 ani care stau si trancanesc in continuu. sunt ingrozitor de obosita si mi se pare ca sunt in alt film.

doua zile de impachetari, 5 prietene, 2 valize si 45 kilograme mai tarziu si m-am trezit in prima aventura a vietii mele. avionul e aproape plin ceea ce inseamna ca imediat decolam, ca o sa aterizez in alta lume, dar cel mai important, inseamna ca in sfarsit o sa dorm.

cand schimbat avionul in denver a fost criminal pana m-am plimbat cu valizele de la un check-in la altul si asa mai departe. ne-am urcat in avion, care era foarte mic si am adormit pe loc. m-am trezit chiar inainte sa aterizam. am fost socata sa vad cat de mic e locul asta....si cat de in munti este!! in aeroport ma astepta familia si inca 3 membrii rotary, am facut poze si am plecat spre casa.

aici e totul foarte fain. daca zic ca e total diferit de ce e acasa...asa si este. in primul rand casa in loc sa fie inalta e foarte lata...adica vreau sa zic ca are numai un etaj si foarte multe camere...inca nu am invatat nici macar stanga dreapta pe aici...familia e super faina, ne intelegm bine, sunt de treaba, ne intelegem bine, chiar cand am ajuns am fost la liceu pentru niste probe pentru trupa de teatru, si dupa am venit si am mancat in familie. nah....cam asta e prima zi aici....

keep in touch for updates

4 comentarii:

Anonim spunea...

awww:d iubi meu ma bucur ca ai scris:D
am deskis compu
numa sa vad daca ai ajuns cu bine!!!eu akum plek in turcia!!!!!
sa mai scrii
te pup honey bunny:D

sabina_ana spunea...

hey :D :* ma bucur ca ai ajuns cu bine si ca e fain acolo. astept cu nerabdare noutatile. te pup! take care !

Anonim spunea...

>:D< ma bucur enorm ca esti bine si ca e bine acolo :D SA ai multa multa grija de u si sa nu uiti sa ne mai tii in touch si pe noi cu details :-> Te pup mult mult mult >:D<>:D< :X

Anonim spunea...

sa nu ne uiti.
Ma bucur ca ai ajuns tot la munte si ca ai reusit sa te adaptezi cat de cat...
>:D<
have fun there annie...