31 august 2008

American trip :>

aseara a fost o furtuna terbila in durango. tunete, fulgere, toate cele. ingrozitor. m-am trezit, am dat drumul la muzica. nimic. furtuna de afara era cu mult mai puternica decat muzica pe care daca o dadeam mai tare trezeam toata casa. am inceput sa ma intorc de pe o parte pe alta. nimic. am inchis jaluzelele. se auzea cum ploaia cadea cu putere pe acoperisul de tabla. m-am ridicat si am inchis velux-ul. m-am dus in pat. am inceput sa ma intorc din nou de pe o parte pe alta. intre timp se facuse 1 jumate. oribil. am luat laptopul si am inceput sa ma uit la un film pana cand au mai intrat unii altii pe net. asa am tinut-o pana la 5. la 5 s-a dat trezirea prin casa. urma sa plecam in o ora. cafea, mic dejun, ultimele bagaje, toate trebuiau sa fie pregatite.

la 6 fix am plecat din casa. drumul pana la grand canyon cred ca a fost ceva gen 6-7 ore. jumatate am dormit, jumatate am citit si putin m-am mai uitat pe geam. ma simteam ca intr-un film. ca in unul din filmele alea cu familii care se urca in msina si pleca. eram inconjurati de munti, dupa un semi desert, dupa padure. cuvintele nu prea pot sa descrie peisajul. pozele nu sunt suficiente ca sa arate ce e pe aici. nu prea ajungi sa intelegi si sa simti decat daca chiar le vezi. am ajuns la Grand Canyon Park. era destul de cald afara dar era umezeala. am parcat masina si ne-am dus la the view. indescriptibil. inimaginabil.incredibil. una din cele mai faine experiente pe care le-am avut vreodata.

prietena lor de familie lucra acolo, si ne-a dus pe un drum pe care ea l-a conceput si care tocmai a fost asfaltat. am fost primii vizitatori care am mers pe drumul ala :> momentan e inchis dar se preconizeaza ca o sa-l deskida in curand. dupa, am facut putin hiking, asa o mica mica plimbare de vreo 3.5 km :> si dupa ne-am indreptat spre Flagstaff. suntem la prietenii lor acasa pana luni dimineata sau ceva de genu.

mi-ar fi placut foarte mult sa pun azi poze, doar ca aparatul e in masina si tuturor ne e foarte lene sa mergem sa il luam. ma bucur ca am apucat sa scriu, si promit poze in curand

>:D< :*

Niciun comentariu: