30 august 2008

tanananana

hey hey!

nu demult am ajuns acasa de la scoala si de la cumparaturi. am fost putin prin centru sa vad ce mai e nou si sa imi mai iau lucruri pe care le-am lasat acasa, si altele. inca incerc sa gasesc un magazin de cosmetice :)) si parfumuri pe care nu mi le-am cumparat din aeroport pentru ca nu m-au lasat vacile alea handicapate de la noi de la aeroport ~X(.

in fine...la scoala a fost cam oribil. zis cam pentru ca a fost oribil doar la mate, unde nu inteleg nimic din toti termenii si...azi am avut test...si daca in tara mai scriam cate ceva din amintiri, stanga, dreapta, aici nu am scris mai nimic. probabil o sa primesc nota cu minus sau asa =))....anywayz...in rest a fost ok, a inceput sa fie mai bine decat saptamana trecuta.

as sta sa mai scriu doar ca...tre sa ma duc la sala :)

v-au placut pozele? i sure hope so <3

Niciun comentariu: