1 august 2008

Paris - I'll always remember you - Panam


astazi a fost o zi jumatate trista jumatate vesela. cand mi-a zis bianca ca se inchide "paris panam" nici nu stiu ce sentimente m-au incercat. de tristete? melancolie? amintiri? poate o sa para o prostie dar...eu ma atasez de locuri si las in urma unele amintiri foarte greu. imi aduc aminte perfect prima zi cand am fost acolo cu sinzi. ea "mi-a facut cunostinta" cu locul. incet incet am inceput sa merg acolo cu fetele si dintr-o data a fost locul in care mergeam aproape zilnic. ca era soare, ploaie, ninsoare orice...noi eram acolo.

cuvintele sunt prea putine ca sa descrie cate sau intamplat acolo. am ras, am cantat, am dansat, am petrecut, am plans, am iubit, am cunoscut oameni, am socializat, am cam totul acolo, si unele din cele mai frumoase momente le-am petrecut acolo cu toti pe care ii iubesc si cu toti la care tin.


acum ca nu va mai fi, cu siguranta o sa imi lipseasca, o sa ne lipseasca tuturor :D normal ca o sa il deschida in alta parte dar absolut nimic nu se va compara cu Muresenilor 3, cu gangul, cu peretii plini de poze, cu aceleasi camere cu o aerisire foooaaarrrteee proasta, cu masa 1, iar de fiecare data cand am sa ascult melodia de mai jos...am sa imi aduc aminte de toate momentele frumoase petrecute acolo :X


Louise Attaque - Je t\'emmene au vent Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: