26 august 2008

heyheyhey

hey guys :> what's up?

well sinzi intreba ce laptop, pai cred ca din cauza scrisului nu s-a observat ca are un hyperlink. la scoala...cum sa fie...incepe sa fie cam din ce in ce mai bine, adica de la mergeam prin scoala fara sa ma salut cu nimeni acum am inceput sa mai cunosc prin stanga si prin dreapta si e chiar nice.

da, chiar fac teme pentru ca aici primesti credite pentru tema, si creditele se adauga la nota si nah, profii chiar trec si verifica daca ai temele. in fine nu e cine stie ce, azi la calculus am invatat limitele, ceea ce a fost putin ciudat ca mi-a fost putin greu sa inteleg.

magazine....da....au ceva pe aici, sunt faine, sunt ok au haine destul de dragute, firme pe care noi nu le avem in europa...:-?? decat roxy si RL (stiu cineva care e really gealous about that :> ) ;;)

in fine, tre sa plec pentru ca iarasi am teme :( unfortunately....o sa scriu si maine mai mult promise :D >:D<>


p.s. voi ce ati mai facut?ce se mai intampla pe acolo? mai povestiti-mi :D:D

Niciun comentariu: