9 august 2008

Farewell letter


Dear all,

astazi mi-am amintit ca nu aveam pozele de la rev pe calc...si...in sfarsit am reusit sa fac rost de ele. am simtit o oarecare nostalgie uitandu-ma la ele si la filmulete :)). momente speciale, faze f tari, chestii pe care nu o sa le uit niciodata. cred ca din cauza ca imediat
se apropie devin foarte sentimentala si emotionala si orice amintire la inceput mi se pare funny iar dupa...ma intristeaza.

s-au adunat atat de multe stari care sunt foarte greu de descris si atunci cand ajung sa se intersecteze mi se pune un nod in gat si respir cu dificultate. nu...partea buna este ca inca eu nu realizez ce se intampla si surprinzator privesc totul cu calm si seninatate pentru ca inca e loc de "hai ca ne vedem maine"...sau "mai e timp :-j"....dar....cu cat se apropie mai tare si timpul trece mai repede cu siguranta nu o sa mai fie loc nici pentru "hai ca mai sunt cateva ore e timp"....

...si tot numarand si in fiecare seara taind inca o zi pe calendar...ajung sa zic ca am inceput numaratoarea inversa....da...mai sunt 10 zile...cuvintele sunt foarte foarte putine ca sa descrie ceea ce simti cand trebuie sa "rupi" ceva din tine care va ramane mereu aici si ... sa stii ca vei pleca oarecum neintregit....dar ceea ce o sa se rupa din mine in momentul in care voi fii in avion la locul deja stabilit de langa fereastra uitandu-ma cu nostalgie in jos la ceva ce poate fi chiar Brasovul am sa umplu cu amintirile si momentele frumoase petrecute alaturi de voi...

cred ca acesta o sa fie ultimul post inainte sa plec...vreau sa va multumesc tuturor pentru tot si...ne vedem peste 1 an?!

forever yours,
annie

3 comentarii:

Anonim spunea...

:( Dar las' ca mai postezi tu :* ( nu vreau sa pleci =(( ) .. apropo: as putea sa las un comentariu cu o poza din alea de la rev. ? , ca`mi place una tare mult :X :D ;))

Linn spunea...

wai:(( o sa`mi fie dor de postarile tale>:D<

New Dawn Ahead spunea...

YOU ARE NOT GONNA DIE! :))