23 august 2008

second day

heeeyyyy

pai sabina cere detalii...de unde sa incep :-?? cursurile pe care mi le-am ales sunt urmatoarele
  • AP calculus - care e cel mai avansat de mate...e cam ce facem noi in tara numai ca fiind in engleza inteleg putin mai greu dar ma ajuta tatal cu temele si imi mai explica
  • AP French - care e tot asa cel mai avansat nivel de franceza unde ei momentan sunt la passe compose ceea ce e oribil de plictisitor. toti sunt ingroziti de cat de greu e si eu si inca o tipa din germania care am facut mai multi ani de franceza stam si ne uitam pe pereti
  • 3 Spanish - unde e chiar fain imi place cursu. adica ma amuza extraordinar accentul americanilor cand citesc ceva in spaniola. profu e fff de treaba si colegii de grupa sunt ok
  • imaginarium - un curs de teatru care e fffff tare si si profa e super tare. din ce mi-au zis colegii e una din cele mai faine profe din liceu. cei care ati mai fost pe la scoli de vara sau la cursuri de teatru sau asa intelegeti despre ce e vorba la un astfel de curs. interpretam texte, si diverse alte chestii care sunt foarte utile in momentu in care esti pe scena
  • AP senior english - care e un curs de engleza :)) normal e ceva gen literatura...tre sa citesti si dupa sa scrii esee si sa faci comparatii si alte chestii din astea. inca nu am prea prins cursul pentru ca toti colegii mei au avut de citit 2 carti in vacanta si eu deocamdata tre sa ii ajung din urma dar e super ok ca profu e de treaba si a zis ca ma lasa usor sa ma acomodez si sa imi dau seama cum e la el la ora


nah cam asta e la scoala...adica ....e totul extrem de diferit. e o alta lume. nu prea ai cum sa iti dai seama decat daca esti aici. sau daca te uiti foarte mult la televizor. liceul e imens si in cele 5 minute de pauza dintre cursuri abia ajung la timp pentru ora urmatoare. avem o pauza mare care e de o ora in care unii ies prin curte, sau la cantina unde e ceva catering cred ( nu am mancat acolo inca) sau unii pleaca acasa. azi am descoperit un magazinas foarte dragut cu cafea si alte chestii de genu si cu gogosi chiar vis-a-vis de scoala.

azi ca sa ma acomodez cu oraselul dupa scoala m-am dus la cumparaturi. nu sunt foarte multe magazine pe aici dar am gasit o groaza de chestii faine. mi-am luat 2 perechi de cizme si un tricou foarte dragut. sper sa ma duca curand la un mall sau asa ca sa pot sa imi cumpar si eu un laptop si in felul asta o sa fie mult mai usor sa vorbim pe mess la niste ore ok.

voi ce ati mai facut?? ce mai e pe acasa? astept vesti!!!

love u guys :X:X

2 comentarii:

sabina_ana spunea...

uaaau! din ce ai scris pare sa fie ff fain la ore. ma bucur ca iti place pe acolo si sa stii ca astept cu nerabdare fiecare text nou de pe blog. dimineata primul lucru e sa deschid compul sa vad ce a mai aparut. te pup si ai grija de u :* :D iti scriu un mail cu detalii de pe aicea. pup

Anonim spunea...

hello girl :) Ce fain ai scris pe blog, totul pare foarte frumos din ceea ce scrii.Sinzi :X cursul de spaniola.Noi suntem in Turcia ( hi hi hi) este extrem de cald dar frumos ( ne-am distrat ieri la disco f tare) intram sa vedem in fiecare zi ! Ma bucur ca putem fi alaturi macar prin intermediul blogului.Cred ca toata lumea e nerabdatoare sa mai scri.Sa faci poze si sa le postezi cand iti iei aparat! Cum e lumea pe acolo?Ai socializat cu colegii?sunt straini?
cum e sora ta mica?
Te pupam ,ai grija de u, asteptam vesti :X:X:X
<3 annie boo